måndag 19 september 2011

Måndag och dag fyra på SFA utbildningen

I juni hade jag tre härliga dagar på Älvkarleö Herrgård tillsammans med ett skönt gäng från hela världen, idag och i morgon är det dags för de sista två utbildningsdagarna.

Roligt att vi får denna möjlighet genom jobbet att få träffa ekonomer från andra Sandviks bolag, och eftersom Sandvik är ett globalt företag kommer de från lite varstans.

Träffade en tidigare kollega i går, han jobbar numera i underbara Singapore (om jag är avundsjuk...nej då...bara lite...eller hmmm rätt så mycket faktiskt). Fick ju ressuget att vakna till liv igen, men Singapore får jag sukta efter några år till, har andra resmål som står före i kön. Jag får leva på gamla minnen från våra resor dit istället =)

♥♥♥
Sa jag att jag älskar Singapore förresten ?!
♥♥♥


Hittade både kronan och de två söta glasflaskorna på rea häromveckan.
Flaskorna fick flytta in i tvättstugsfönstret när det kom på plats.

1 kommentar:

  1. Vad spännande att få möta folk från andra länder sådär. Hoppas ni får två trevliga dagar!
    /A-L

    SvaraRadera