onsdag 14 september 2011

Lite höstpiff på baksidan

Även baksidan har fått sig lite höstpiff, med betoning på lite då jag endast hade en ljung över. Så den sista lilla ljungen fick hamna i en liten zinkhink på planteringsbordet. Köpte ett billigt planterinsbord på Biltema i somras som fick sig några lager vit färg för att bli lite snyggare =)

Har andra planer för planteringsbordet till nästa sommar, men just nu får det stå där det står.




Planteringsbodet jag köpte på Biltema är nu målat och klart.
Min tanke är att det ska stå på baksidan av vårt varmförråd så jag kan sätta upp hyllor på väggen.
Fast som ni ser så är platsen redan upptagen av ved och mitt dåliga samvete (trähjulen som jag skulle ha slipat på semestern men som inte hanns med).

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev när planteringsbordet blev vitt. Och ljungen ser lite härligt vindpinad ut =). Snälla du, ha inte dåligt samvete över trähjulen, man kan inte hinna allt och det kommer fler somrar. Förresten ska man vara ledig på semestern, inte flänga omkring hela dagarna på en massa projekt=).
    Kram Ingela

    SvaraRadera