fredag 9 september 2011

Lite glad, lite ledsen

Äntligen fredag igen, välbehövligt för jag har stressat som en tok de senaste dagarna. Det fick jag  betala för i natt när jag inte fick en blund i ögonen trots att jag var hur trött som helst. Blir så ibland när jag stressat för mycket, kroppen kan inte varva ner och går på högtryck fast den borde vila.

Men nu blir det helg och man får slappna av och sova ut =)

I går fick vi hem vår nya tvättmaskin och torktumlare, de är så fina så....men tyvärr var torktumlaren transportskadad och kan inte sättas på plats förren DHL varit hit och kollat på skadan. Får se om det slutar med ersättning eller reklamation.

Nu ska jag sätta fart, dags att få upp ungarna ur sängarna samt göra mig själv färdig.

Hoppas att regnet lättar så vi får en något torrare helg!

Den nya tvättmaskinen från Bosch Black Edition är på plats, men saknar sin vän torktumlaren

2 kommentarer:

  1. Nä, vad tråkigt. Hoppas han återfår sin vän torktumlaren snart!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Den är ju så snygg, vill också ha haha
    /S

    SvaraRadera