onsdag 21 september 2011

Flag counter

Den 29 Augusti lade jag till en Flag Counter i min blogg. När man "designar" räknaren får man ange antal kolumner och rader och jag tänkte att 18 flaggor räcker nog...men där fick jag snabbt tänka om och gå in och göra en justering. För redan efter 15 dagar hade jag 22 länder i räknaren och nu är den uppe i 28.

Blir lika glad varje gång det dyker upp en till flagga, spännande att se vilket land det är =)

Men en sak är lite underlig och det är att den statistiken som jag ser inne i bloggen och den som kommer upp i Flag Countern inte är densamma. Mystiskt...

Om ni vill ha en Flag Counter i er blogg hittar ni den HÄR.

Så här såg min Flag Counter ut 15 dagar efter att jag lade upp den på min blogg...

...och så här såg den ut efter ytterligare 10 dagar


1 kommentar:

  1. Vet inte riktigt heller hur den där räknaren fungerar, för jag har varit i Ungern och kikat in till dig fler gånger än 1.
    Kram Ingela

    SvaraRadera