lördag 10 september 2011

Efter flera dagar regn kom solen

Vad underbart att få vakna med solstrålar som letar sig in i persienngluggarna, annars har vi vaknat till smattrande regn på taken i flera dagar. Mindre underbart var att vakna med en hals så igensvullen att jag inte ens kunde svälja. Är lite bättre nu efter ett stort glas med honungste, men det sitter fortfarande som en stor svullen klump i svalget.

Tror dagen får gå på halvfart när man inte är helt hundra kry, tur man har hjälpmedel. Tvättmaskinen tar just nu sin premiärrunda och diskmaskinen jobbar för fullt. Tvättmaskinen är så tyst att jag redan kollat tilld en flera gånger i rädsla för att den inte fungerar, men det gör den så klart =)

Ska nog passa på att gå ut i solskenet en stund och röja undan lite flera blomlådor. På framsidan röjde jag undan förra helgen, men baksidan återstår.





Höstblommor på framsidan

1 kommentar:

  1. Lika vackra blomlådor som alltid. Jag har inte den där rätta känslan för färger och blommor så jag får inte till det lika bra.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera