tisdag 27 september 2011

Busy day

Idag har jag farit från det ena mötet till det andra på jobbet och när jag äntligen skulle gå hem så ringde lillens innebandytränare och talade om att de glömt att maila oss om föräldramötet. Så det blev ännu ett möte innan jag äntligen fick komma hem.

Men det var iaf bara bra, vettiga möten jag ränt runt på så dagen har inte varit bortkastad trots att jag inte fått spec mkt gjort.

Nu får jag varva ner i soffan framför Idol =)

Två nya kuddar till soffan i hallen uppe har inhandlats för en tid sedan.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kuddar, var har du köpt dem? Hoppas du fått mer gjort på jobbet idag.
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Hej Anna-Lena,
    båda kuddarna kommer från Ellos.
    Nä, det har varit utbildning för hela slanten idag så värst mkt jobbat blev det inte, men i mon så är det full fart som gäller. Fast utbildningen var bra den å =)
    Kram Annica

    SvaraRadera