torsdag 25 augusti 2011

Village höst/vinter 2011

Ligger hemma i sängen och är krasslig idag, varvar sova med att läsa inredningstidningar och kataloger. Det finns ju så mycket fint, huvudet snurrar av alla ideer och tankar man får när man tittar på alla dessa fina bilder. Tur för maken att min utarbetade hjärna inte klarar av att behålla alla dessa tankar, för annars skulle det bli dyrt =)

Just nu är jag helt fast i Villages nya höst/vinterkatalog (klicka här för att komma till katalogen och låt er inspireras ni med), så mycket starka härliga färger...så mycket höst!

Men titta är som sagt var gratis, så jag håller mig till det så länge...


Visst är det vackra, klara färger? Turkost är ju lillens favoritfärg så han skulle nog gärna ha lite turkosa kuddar på sitt rum.
Den övre bilden med den härliga lila/plommon färgen är ju också helt underbar.
Bilderna kommer från den nya höst/vinterkatalogen från Village, som ni kan bläddra i här.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig! Vilka härliga bilder, kan inte bestämma mig för om det är svart och turkost som är vackrast ihop eller vitt och plommon.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Tack Ingela, det hoppas jag med ! Nä det är inte lätt när de båda två passar så bra ihop. Ha en riktigt trevlig helg nu!
    Kram Annica

    SvaraRadera