måndag 1 augusti 2011

Tror jag tagit mig vatten över huvudet

Förstår inte var dagarna tar vägen, det är redan den 1 augusti och bara två veckor kvar av min semester. I går hann jag klippa häcken på framsidan, men annars tror jag inte jag hunnit med något av mina projekt som jag satt upp för semestern (å andra sidan hittar jag på lite nya projekt allt efter som).

Badrummet går sakta men säkert framåt, tre av de fyra träväggarna är på plats och snart även alla elkontakter och lysknappar. Om bara handukstorken kunde dyka upp så kunde vi koppla in den med. I dag ska vi försöka hitta någon butik som vill ta hem fyra stycken gråa glasblock till oss så vi kan börja sätta upp glasväggen.

Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan tror jag att jag ska ta itu med att måla plantreringsbordet.

Förhoppningsvis blir det en solig och fin dag så jag kan ta mig en siesta i solstolen med Hem Ljuva Hem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar