onsdag 24 augusti 2011

Snygga klänningar från Peak Performance

Såg en sån snygg jeansklänning när vi var i Stockholm härom veckan, men prislappen föll mig liksom inte riktigt i smaken. Är inte läge att betala 1000 kr för ett plagg innan lönen ramlat in på kontot.

Nu när jag tittar på Peaks egen sida har de satt ner en av jeansklänningarna på rea...får se hur jag gör. Ska ju alltid vela tills det är försent =(

Såg även en annan klänning jag är lite sugen på, en huvtröjsklänning...mysig, varm och perfekt till vardags.




Bilderna lånade från Peak Performance

3 kommentarer:

  1. Jag har köpte en liknande huvklänning och den är verkligen hur härlig som helst, alldelens perfekt vardagsplagg precis som du skriver.
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Var köpte du din klänning? Jag har inte varit ut i butik ännu och letat, men de måste ju finnas lite varstans att få tag på.
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Jag köpte min i USA i våras.
    Kram Sofie

    SvaraRadera