onsdag 31 augusti 2011

Skapa med betong

Finns så mycket fint man kan göra själv i betong, fast jag antar att det inte är helt enkelt så man kanske inte ska ge sig på riktigt stora projekt redan från start.

Hittade några inspirerande bilder som kommer från boken Nytt och kreativt med betong och loppisfynd skriven av Sania Hedengren och Susanna Zacke





Bilder lånade från expressen.se
Sania och Susanna har skrivit tre böcker om konsten att gjuta i betong, ska ta och köpa alla tre framöver. Så till nästa sommar kanske jag tar mod till mig och gör ett försök att skapa några egna alster =)

Böckerna finns att köpa på de flesta ställen där böcker säljs.
Enligt bokfynd.nu säljs de billigast på Bokus, 108 kr/st

1 kommentar:

  1. Vilket mysigt bord. Nu blev även jag sugen att lära mig gjuta i betong =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera