söndag 21 augusti 2011

Nytt från House Doctor

Nya katalogen från House Doctor finns nu ute, ni kan bläddra i den här. 

84 sidor smockfylld med inspiration som bara triggar ens ha-begär
Finns så mycket fint att jag inte ens skulle kunna välja vad jag helst skulle vilja ha. Men måste jag välja en sak så blir det den urläckra lampan som står på golvet framför den stora tavlan ♥
Nedan finner ni ett axplock av alla godingar som finns i katalogen.

Man riktigt känner den ruffiga industrikänslan som återfinns i nästan hela katalogen.

Alla bilderna i kollaget är lånade från den nya House Doctor katalogen

2 kommentarer:

  1. Har precis bläddrat mig igenom katalogen och man blir alldelens sjuk, vill ju ha nästan allt =)

    SvaraRadera
  2. Vill bara slänga ut allt här hemma och köpa nytt, tur jag har en make som hindrar mig hihi
    Kram Ingela

    SvaraRadera