fredag 26 augusti 2011

Mr Perswall - personliga tapeter för personligheter

Hittade en tapet som mer än gärna skulle få komma upp på en av våra väggar, om jag hade någon vill säga. Väggar har jag givetvis, men ingen som behöver en tapet just nu.
Någon som har en väggsnutt att låna ut????

Tapeten heter Signpole och kommer från Mr Perswall, där kan man hitta massor av häftiga tapeter och dessutom designa egna tapeter eller beställa fototapeter från något eget vackert foto.

Förutom att tapeten är urhäftig så hade det varit roligt att ha den då den symboliserar något vi verkligen älskar att göra, nämligen att se och uppleva nya städer. Skulle kunna tänka mig åka till alla städerna som pilarna anger, en del har jag visserligen varit till men tar gärna en tripp dit igen.



Mr Perswall - personliga tapeter för personligheter.
Tapeten på bilden heter Signpole och är urläcker

2 kommentarer:

  1. Läcker tapet, den hade mer än gärna fått komma upp på vår vägg också, men jag har samma dilemma som du - ingen vägg över =(
    Trevlig helg!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Wow, den tapeten vill jag också ha!
    /Anna

    SvaraRadera