söndag 28 augusti 2011

Dåligt omen?

Det sägs att man inte ska gråta över spilld mjölk, men den spillda mjölken ser lite gråtfärdig ut iaf
Har varit en helg full med känslor, som att åka berg och dalbana ungefär. Kanske var det ett dåligt omen när lillen spillde mjölk i går morse som bildade en sur gubbe.

Vill bara krypa ner i sängen och läsa en bra bok. Har varit inne i en bokslukarperiod en längre tid nu, tror jag började redan innan semester och ännu sitter takterna i. Blir runt tre böcker i veckan. Älskar att läsa, om boken är bra vill säga =)

Det vackra vädret som hälsade på oss igår har dragit vidare och lämnat massor av regn efter sig. Fast nu under em verkar det spricka upp och solen tittar fram då och då. Snälla ge oss lite mera sol och värme....

Nä, ska ta mig en kopp kaffe och en chokladboll och sedan ska jag försöka muntra upp mig, ingen idé att deppa hela dagen heller =)

2 kommentarer:

  1. Har du någon favoritförfattare? Läser själv rätt så mycket men man fastnar gärna i ett och samma genrer.
    Hoppas kaffet och chokladbollen hjälpte så du är glad och positiv igen.
    Kram Angelica

    SvaraRadera
  2. Ojdå, jag hoppas din son får en glad mjölkgubbe nästa gång så du slipper gå omkring och vara sur =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera