måndag 29 augusti 2011

Cult Design i alla möjliga vackra färger

Det fina med Cult Designs alla produkter är att de finns i alla herrans olika vackra färger och mönster och eftersom de passar så bra tillsammans kan man sätta ihop dem på hur många olika sätt som helst. När man kommer in i butikerna och ser alla dessa vackra färger så är det som att man bara måste ha dem. Är ju samma som med plockgodis, finns ju en anledning till att godis har så vackra färger och former - för vem vill köpa godis om alla såg ut som skrumpna små daggmaskar??

Fast sedan verkar det inte spela någon roll för min del, jag står och pillar på alla vackra färger men går alltid hem med en svart eller vit hmmm. Men snart kanske jag tar mod till mig och köper något i en riktigt fin färg som inte är svart eller vit (fast jag råkar ju tycka att svart och vitt är fint - bara att ta en titt i min garderob).

Njut av de vackra färgskalorna nedan och för er som är lite mer vågad än jag är kanske ska slå till på en vacker färg som kan lysa upp i höstmörkret. Själv slog jag till igår på en pepparkvarn, vit och svart - vad annars?? Men den var på 70 % rea =)

Bildkollaget är lånad från cultdesign.blogg
Här kan ni hitta massor av fler inspirerande bilder samt läsa om nyheter och annat som händer hos Cult

1 kommentar:

  1. Vilka härliga färger, fast jag är nog mer som du att jag väljer svart eller vitt. Fast jag blev lite förtjust i denim när jag ser bilderna.
    Kram Cissi

    SvaraRadera