fredag 15 juli 2011

SEMESTER ♥

Då var det semester =)
Och som ett brev på posten kom regnet =(
Men jag ska ju inte jobba på 4 veckor så någon solig dag till ska vi väl få under den tiden.
För jag har massor jag vill göra ute i trädgården och sol och värme är ett måste när jag ska vara utomhus.
Men jag har faktiskt garderat mig, har köpt mitt livs första stövelpar i vuxen ålder, de är så fina så ♥

Nu ska vi ta och hämta lillens cykel på Intersport, den har varit på lagning. Tydligen så håller inte cyklarna för barns sätt att cykla på (de cyklar ju sällan på plan mark utan det ska hoppas och sladdas precis överallt), stötdämparna går sönder oftast inom första året. Bara till att punga ut med 1 300 spänn så han kan cykla vidare.

I badrummet håller de precis på att lägga golvvärme samt flytspackel, börjar se slutet på rusten nu =)
Bild lånad från stadium.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar