tisdag 12 juli 2011

Cult Design

Det är något i den strama, fyrkantiga formen hos Cult Design som tilltalar mig. Har lite blandat smått och gott av detta märke hemma, men mycket vill ha mer =)

Är väldigt inne på palmer just nu, så bilden nedan med de fyra palmerna föll jag som en fura för. Skulle vilja ha dem på altanen. De två kvadratiska burkarna med örter i skulle jag gärna ha i badrummet när det är färdigrustat. Knäckebrödsburken skulle gladeligen få mig att byta från Leksandsknäcke till husmans om jag bara hade en hemma.

Det finns ju så många fina färger att välja på, men vad hjälper det när man är helt såld på svart och vitt (tur att sonen är Saikare haha).

Badrummet ja, där går det framåt. I dag har maken haft hjälp med att sätta upp taket och LED spottar, tog sin lilla tid fast de var två...men snyggt blev det. Tur man har en sån duktig hantverkare i huset ♥. På torsdag ska det flytspacklas och läggas golvvärme och i början på nästa vecka ska kaklet på plats. Sedan kommer den svåra biten, för då är det dags att sätta klinkers...som vi inte har för vi har lämnat tillbaka det vi köpte och sedan inte hittat något nytt. Så nu brinner det i knutarna, tur man gillar att jobba under press =)





Bilder lånade från Cult Design

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar