torsdag 23 juni 2011

Fred Perry Phoenix Mid


Efter att ha suktat, tittat, funderat och klämt på dessa vita Fred Perry sneakers en längre tid så slog jag äntligen till idag. Och tur var väl det, för det var det sista paret 38:or på hela Köpis och de har även varit slut på alla webbutiker jag kikat på. Är ju som min reaktionsförmåga i ren allmänhet, tar sin lilla tid innan jag kommer till skott och oftast är det slut på det jag vill ha eftersom jag väntat för länge.

När det gäller kläder och skor så vill jag inte betala för mkt, så Fred Perry och andra märkesskor går fetbort i normala fall. Tillhör dem som hellre köper flera par billiga skor ist för ett par dyra, men man lär ju unna sig ibland =)

Sneakers har ju varit populära en längre tid och då främst Converse. Men jag har aldrig varit lockad av dessa för jag tycker sulan är för klumpig och hög, men dessa smäckra från Fred Perry föll mig i smaken direkt jag såg dem och nu är de mina ♥


Bilder lånad från fredperry.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar