söndag 19 juni 2011

En del tycker iaf om regn

Fy bubblan vad jag är trött på regn just nu, var är det fina vädret vi hade tidigare??
Snälla kom tillbaka för jag fungerar inte i regn.
Blir bara sur, nedstämd och trött när det är dåligt väder ute, känner mig som en fånge inomhus utan möjlighet till permission.
Ja ja, jag vet att det finns kläder för alla väder, men mitt problem är att rått väder ger noll, nada, zip blodcirkulation i fingrar och tår...och hur jädrans kul är det att vara utomhus utan att kunna använda sina händer eller fötter??

Enligt väderprognosen kommer jag att få häcka inomhus ett tag framöver *suck*. Men maken misströstar inte, han river för fullt i badrummet. Alla gipsväggar ska ner och ersättas med våtrumsskivor.

Även växtligheten verkar trivas i regnvädret, det växer och blommar för fullt här i trädgården =)





I trädgården frodas det för fullt, alla växterna verkar stormtrivas i regnet.
Pioner är så vackra, i dag var den extra vacker med alla dessa små regndroppar på ytan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar