fredag 6 maj 2011

Omdekorering

Jag som var eld och lågor över min Symmetri pelarljushållare från PartyLite, men nu när jag har den finns ingen som helst fantasi över vad jag ska göra med den. Finns massor med bra tips på PartyLites hemsida, men jag har liksom inte dessa saker här hemma utan då måste jag ut och leta i butikerna. Så det fick bli en quick-fix eftersom påsken måste städas undan.

Nu har mäklaren varit här, så mycket jobb från vår sida (huset är näst intill rent och fint i varje skrymsle och vrå) för 18 minuters antecknande, rundvandring och utfrågning. Ska bli intressant att veta vad hon sätter för marknadsvärde på huset, hon skulle iaf ta med badrummet/tvättstugan i sin värdering eftersom den är på G. Hon lät då positiv och nöjd, men vad det ger i pengar har jag inte den blekaste aning om. Så magen får nog fortsätta värka tills på em eller i värsta fall tills på måndag.



En drös vinkorkar och en vit gerbera fick bli försommar pyntet när påsken städades bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar