lördag 28 maj 2011

Gröna fingrar

Vet inte om det har med åldern att göra, men helt plötsligt har jag fått en lust att odla. Har definitivt inte gröna fingrar så jag kanske ska vara glad över att det än så länge ligger i tankefasen.

Men visst verkar det mysigt med en liten odlingsbänk samt ett odlingsvitrin i trädgården??

På Hasselfors Garden har de precis det jag tänkt mig i mina dagdrömmar (läs makens mardrömmar haha)

Jag har ett krav på odlingsvitrinen (åja, kanske fler eg) och det är att det ska vara riktigt glas, inte plast som det är i många varianter man ser.

Men som sagt var, det är bara i mina drömmar. För händig är jag inte, så jag lär inte kunna bygga något eget och ekonomiskt sätt finns det massor av små och stora projket som får gå före detta...men drömma är gratis.

Och lillen skulle ju bli fantastiskt glad att kunna odla massor av tomater i ett eget litet växthus =)



En liten odlingsbänk samt en odlingsvitrin från Hasselfors Garden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar