onsdag 6 april 2011

Tuff start på veckan betyder att det bara kan bli bättre

Onsdag, det betyder att halva veckan har gått.
Har varit två riktigt tunga dagar för min del, men det är bara att bita ihop och jobba sig ur.
Efter att ha kämpat ett bra tag med diverse problem gick jag med på min läkares önskan om sjukskrivning (eller vi gick halva vägen var, han vill att jag ska gå hem helt och jag accepterade 50 %).
Vet ju att det är det ända rätta, men ändå känns det som ett rejält nederlag.
Hur jäkla svårt ska det vara att bli frisk eg??

Gäller att hitta positiva saker i livet när allt känns tungt:
1. Även om hallen inte är helt klar så är det mysigt att bara sitta där och njuta av skillnaden från hur sunkigt det var tidigare - lite som en vitaminkick för min del.
2. Och vårsolen och värmen ute gör ju även den sin sak till.
3. Planterade två små krokusar i krukan utanför ytterdörren tidigare idag - hur mysigt och vårigt är inte det?
4. Lillens fotbollssäsong börjar på lördag.


En liten glimt av hallen i rustat skick. Men det är ju som sagt var lite kvar att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar