torsdag 7 april 2011

Pappelina Vera i köket

Jag gillar inte mattor spec mycket, därför är det ganska fattigt med mattor i vårt hus. Inte för att jag tycker det är fult med mattor utan för att jag tycker de är i vägen och att de samlar på sig en massa skräp. Maken är av annan åsikt och dras gärna till mattavdelningen när vi är i diverse butiker. Men jag har lovat honom en matta när rusten i hallen är klar, en rund, fluffig, grön matta lutar det mot. Kommer att bli snyggt som sjutton!

Nästa vinter ska det även få flytta in en matta i köket, dels för att det är snyggt men också för att värma fryssna små fossingar när vi lagar mat och diskar. Har sett ut en matta som jag vill ha, bara att hålla tummarna för att den andra hälften tycker likadant =)




Pappelina har en serie som heter Vera (den med prickar på, den randiga serien heter Bob och är mitt andrahandsval) som i mina ögon skulle passa perfekt i vårt kök. Å ska man köpa en matta bara måste man ju ha kökshanddukar och grytlappar som matchar...eller hur?!
Bilderna är lånade från Royal Design

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar