söndag 10 april 2011

La Poterie och datoruppdateringar

Tänk vad lätt det kan vara ibland, fast ändå så svårt. Har retat upp mig en längre tid på att de bloggar jag följer i min läslista inte uppdateras. De ska ju uppdatera sig per automatik men av någon anledning ligger samma inlägg från i december förra året på var och en av bloggarna. Men efter diverse uppdateringar på datorn igår funkar allt som det ska igen. Så nu har jag lite catching up to do =)

I helgen har det stått städning (och målning) på schemat, bl.a så har jag städat undan hela min La Poterie samling. Oj, vad mycket jag hade samlat på mig såg jag när allt stod på köksbordet i väntan på att få packas ner. Nog för att jag hade köpt en stoooooor plastback att stoppa dem i, men det fick inte plats. Så nu måste jag köpa ännu en plastlåda.

Är mycket för att slänga saker, men jag tycker väldigt mycket om denna keramik och vill gärna ha den kvar. Kommer säkert en period i livet som jag vill använda alla dessa saker igen.



Jag liksom så många andra hade en period då jag var helt insnöad på La Poterie. Många av sakerna är otroligt välanvända, så det var inte helt bortkastade pengar att köpa på sig =)
Den perioden är över för länge sedan men jag kan inte göra mig av med alla dessa saker, så de får åka ner i en plastback och ut i förrådet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar