söndag 3 april 2011

Jaha, vem beställde det här j*kla skitvädret då?

Jag hade ju sett fram emot en promenad i vårsolen idag, men någon sol har jag inte sett skymten av och därmed blev det inte heller någon promenad. I morse var det bara allmänt grått och trist och sedan vid lunch började det spöregna. Nu är det uppehåll, men fortfarande grått och trist =(

Istället har jag fortsatt att måla vitrinskåpet...hur kul är det på en skala?? Vilket pillergöra, är ju rutor överallt! Nu är det iaf målat en gång vilket betyder att det återstår två strykningar till *gråter*. Måtte resultatet bli bra för annars är allt jobb förgäves. Just nu känns det inget vidare för det lyser igenom överallt. Så gör det alltid efter första strykningen så det var inget mer med det, men det hade ju varit kul om man kunde se att det blir bra med tanken på allt jobb man lagt ner.

Ska ta och sätta på lite kaffe och sedan gå upp och fortsätta min urrensning av saker vi samlat på oss, kan ju vara kul för lillen om han får tillbaka en del av sitt sovrum igen. Han bor ju just nu i ett stort kaos där allt från hallen står i backar och påsar på golvet på hans rum. Men snart så ska han få hela rummet tillbaka =)


Så här fina är mössorna jag beställde till de två minsta från Made by Carran.
Både igår och idag har även Oliver använt sin, för nu har han tydligen glömt bort för en liten stund att han är tonåring och INTE använder mössa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar