lördag 30 april 2011

Först spöar storebror lillebror och sedan spöar lillebror storebror

Talar inte om våra söner som tur är utan den sportsliga biten av valborgsmässoafton. Lillens fotbollslag SAIK fick ju stryk i finalen av "storebror" SIF och på kvällen spöar Norge Sverige i ishockey!!!!!!!

Tror jag går och lägger mig nu innan det händer fler tråkigheter, ska passa på att njuta av att ingen av barnen är ute och ränner med smällare i fickan. Lillen kom ju på att han inte fått några smällare nu på kvällen, men det löste vi med att plocka fram det som blivit över på nyårsafton. Tog typ 10 min så var han inne igen (TACK KYLAN...för en gång skull är jag glad att det är kallt ute).

Inget besök vid någon kase för oss i år heller, passar mig utmärkt att vara inne och elda i kaminen ist =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar