fredag 1 april 2011

April, april din dumma sill

Veckans bästa dag är äntligen här =)

Ska börja dagen med ett årligt besök (eller inte riktigt, är 1,5 år mellan gångerna) till tandhyginisten, sedan är det jobba, jobba som gäller. Första dagen på en ny månad betyder bokslut för mig som ekonom. Fast i dag är det en liten slödag, dagen innan allt annat drar igång.

Inte vilken dag som helst heller, utan den 1 April...har vi otur blir vi blåsta rejält idag =(

Var på utbildning i onsdags och då talade läraren om att jag kanske borde gå steg 1 i denna utbildning också, absolut inget krav att man måste göra alla stegen eller att man måste göra dem i en viss ordning, men det kan iaf vara bra att ha dem alla. Dessutom är de gratis, så då är det lättare för alla att få ett ok från sina chefer.
Jag har ju velat gått denna utbildning i många år, så nu tog jag chansen och frågade min chef om jag fick gå och det var inga som helst problem. Så i mitten av juni blir det tre dagars utbildning för att i avsluta det hela med två dagar i september =)


Gillar inte aprilskämt, men det verkar de flesta andra göra...så det gäller att hålla huvudet på skaft
så man inte blir helt blåst idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar