måndag 21 mars 2011

Praoelev

Denna vecka ska jag ha sonen med mig på jobbet som praoelev, vet inte riktigt i dagsläget vad jag ska sysselsätta honom med hela veckan...men det löser sig säkert på något sätt. Ska bli mysigt att få umgås med han lite mer än vanligt ♥

Han ska iaf få svettas lite med oss i gymmet både tisdag och torsdag samt följa med mig runt på en herrans massans möten...som om han inte var nog trött på att höra min röst för jämnan haha

Jag hoppas även någon hinner ge honom en verkvisning (om inte får hans pappa rycka ut och ge honom en rundtur) så han får se åtminstone en av fabrikerna från insidan.

Minns såväl dessa blåa i plast som man var tvungen att ha på bröstet när man var på sin praoplats på den tiden jag var ung.
Det slipper iaf min son under veckan han är med mig, däremot får han stå ut med att ha en skylt det står besökare på när han vistas
ute på industriområdet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar