fredag 4 mars 2011

Marabou Premium Cocoa Sea Salt Pecan - mitt lördagsgodis

Jag är ingen chokladmänniska, iaf trodde jag inte det förren jag hittade den smaksatta mörka chokladen.

Gillar Marabou Premium Cocoa Mint samt Cocoa Raspberry. 
En annan favorit är Lindt Excellence Roasted Almond, Intense Blueberry och Intense Mint.

Provade att köpa den nya smaken från Marabou Premium, nämligen Cocoa Sea Salt Pecan. Oj, så god. alldelens lagom blandning av nötter och lite sälta. Min favorit i godishyllan just nu ♥

Oj, vilken intensiv vecka det varit. Långa dagar på jobbet och mycket att stå i här hemma (och tyvärr har båda ställerna en tendens att det ALDRIG tar slut på jobb).

Ska bli underbart skönt med helg nu ♥


Den nya smaken från Marabou Premium, Coaoa Sea Salt Pecan...mums ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar