lördag 5 mars 2011

Inspiration i massor och längtan efter sommar och sol ♥

Finns så mycket snyggt ute i butikerna nu, just nu är jag lite smått förälskad i Mios senaste reklamblad. Så mycket nytt i fräscha färger och givetvis börjar utegrupperna dyka upp lite varstans i reklamen.

Längtar efter en varm, solig och skön sommar nu...vill lata mig i solstolen och helst inte göra många knop ♥

Mio.se är stället jag surfat runt rätt så mycket på den senaste veckan (eller ja, veckan före ändå för denna vecka har jag inte haft annat än jobb, jobb och jobb för mig).

Men nu är det målning som gäller för min del. Taket börjar komma på plats, lite mer än hälften av panelen sitter där den ska. Så jag ska såga till och måla lite panel som vi kan spika upp i kväll. Sedan ska jag fortsätta måla köpmannadisken, om jag orkar röja fram den vill säga. Är lite mycket verktyg och grejer på den med tanke på att den står mitt i vägen för takuppsättningen.




Finns så mycket nytt ute i butikerna nu att man önskar man vore både miljonär och ägare till ett riktigt stort hus.
Tycker steghyllorna är så mysiga, och matgruppen i den härliga gröna färgen är ju bara så somrig och vacker.
Utegruppen i sig skulle jag kunna vara utan, men läget...tänk vad härligt att kunna sitta alldelens vid vattnet och höra vågornas kluckande ♥
Bilderna är lånade från mio.se

1 kommentar:

  1. Hej, jag skulle behöva din mailadress eftersom du har deltagit i min tävling på bloggen www.tapeterochteak.blogg.se. Jag kommer att dra vinnaren senare idag söndag.

    SvaraRadera