torsdag 10 mars 2011

Fönstershopping

Jag och maken var in en sväng på K-Rauta idag och då passade han på att visa mig en fondtapet han blivit förtjust i. Den var helt ok (även om jag helst vill ha min svarta trävägg ist...men livet består av kompromisser) och om man väljer en vit tapet till de andra väggarna så kommer tapeten passa utmärkt till de möbler vi tänkta ha samt det svarta golvet =)

Lite färg är ju alltid kul att ha och dessutom är det bara en vägg man behöver tapetsera över om något år om man tröttnat på fondväggen (för tröttnar gör man förr eller senare). Den var inte heller nå dyr, så det var ju positivt.

Vi får se hur det slutar innan rusten är klar.

Blir alldelens knäpp av att se alla fina badrumsideer som finns på K-Rauta, en del av mig vill bara kasta mig över badrumsprojektet men majoriteten av mig vill helst skjuta det framåt då det är ett så pass stort och jobbigt projekt. Att ha an hall på ovanvåningen i total kaos drabbar oss inte på samma sätt som att leva med bara ett badrum under en längre period.

Men det slutliga resultatet skulle jag inte tacka nej till här och nu...bara själva insatsen och stöket på vägen till det färdiga resultatat. Varför kan man inte bara knäppa med fingrarna så är det klart????

Tapet Nature Tropical Don Oasis grön-röd
Artikelnr: 24550690470

K-Rauta 279 kr/rulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar