onsdag 2 mars 2011

Fina skolådor

Drömmen är ju givetvis en stor och rymlig walk-in-closet, men tills dess drömmen går i uppfyllelse får jag helt enkelt komma med lite enklare och billigare lösningar. Har köpt två lådor på IKEA där alla skor utom två får trängas, men "finskorna" får bo kvar i sina original skolådor så de inte blir skadade av trängseln. Men hur kul är en skolåda eg?? Fick för mig att jag skulle piffa till dem lite och nu känns de mycket finare och lite mer lyxiga =)

Just nu är det mycket på jobbet, så klockan är sent varje dag jag kommer hem. Men maken sliter på i sin ensamhet med hallen och just nu står han och kopplar el till de första två spottarna ♥. Sex stycken panelbrädor och två spottar är redan på plats.



I helgen som var föll andan in och jag kom mig för att klä in två skolådor i prickigt papper.
Känns lite finare att förvara skorna i lådorna nu =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar