onsdag 9 mars 2011

Bara onsdag?!

Fy bubblan vad jag är trött, det värker i hela kroppen av längtan efter sängen igen. Är så mycket på G att jag blir smått panikslagen bara att tänka på det. Lever verkligen för en dag i taget numera, gäller att ta sig genom en dag innan det är lönt att börja fundera på nästa.

Gårdagen spenderades på intervjuer av 4 st anställda i en av fabrikerna, verkligen givande och intressant att få lära sig mera om den verksamhet jag trots allt jobbar i. Har lärt mig mer om produktionen på två dagar nu än på de 1,5 åren jag jobbat på företaget. Men det är ju lite slitsamt att vara alert och med hela tiden. Att lyssna, hinna anteckna, ställa följfrågor samt att se till att all information vi behöver finns med när intervjun är klar.

Ännu mer slitsamt är det att veta att jag har allt mitt jobb som jag normalt sett skulle ha gjort (och inte ens hinner med en helt normal dag) liggades på skrivbordet ogjort. Och tyvärr tillhör jag inte den sorten som kan släppa sånna tankar när jag lämnar jobbet utan det ligger där och gnager i bakhuvudet hela tiden...utmattande bara det.

I dag står ytterligare två intervjuer på schemat samt kick-off möte på ett annat projekt som även det ska bedrivas under kort och intensiv tid nu på våren/försommaren.

På tal om sommar, maken hade semesterlistan framför sig på jobbet igår...vi är inte riktigt lika långt framme i våra semesterplaner på jobbet...men semester...SEMESTER...SEMESTER...hur härligt är inte det ordet.

Vill ha semester nu...och sol...och varmt!!!

This is me today...
Är ju modernt med dagens outfit bilder i alla möjliga bloggar...så här kommer min dagens outfit =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar