lördag 19 mars 2011

Ännu mera MIO ♥

Ännu har inte min förälskelse för Mios senaste reklamblad gått över, önskar bara jag hade pengar att göra slag i saken.

Är speciellt denna bild nedan jag fallit för, är så härligt med det vita trägolvet, de vita träväggarna, de stora fönstren, de läckra soffborden, den gråa soffan och de härligt gula kuddarna som bryter av.

Men nu är ju inte vardagsrummet redo för rust ännu, men när det väl blir dags ska jag lobba hårt för en trävägg och vitt golv (maken lät faktiskt som om han var med på det spåret när han såg reklamen på tv:n igår). För just nu står ju hallen uppe på tur och där blir golvet svart!

Soffbordet på bilden nedan kan däremot tänkas hamna i hallen uppe då jag söker ett runt soffbord i vitt.

Nu ska jag ta tag i projekt ovanvåning, känner att det måste hända lite däruppe för annars blir jag tokig. Ser ut som ett slagfält just nu med grejer överallt...är bara smala gångar att gå i på vissa ställen och stackars lillen har hela sitt rum fyllt med saker som eg ska vara i skåp och lådor i hallen.

Bara att kavla upp ärmarna och köra igång!

Mios Liverpool U-soffa och soffbord Plaine i vitlack och spännben i vit pulverlack
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar