torsdag 17 februari 2011

Tillbaka till skolbänken

I dag står det utbildning på schemat, först från 8.30-15.30 och sedan en helt annan utbildning mellan 15.30-17.00

Måtte det bara vara något riktigt intressant för jag lider av gäspsjuka och om det blir långtråkigt vet jag inte hur jag ska lyckas hålla mig vaken.

Usch vad jag ligger efter på jobbet, och med alla möten och utbildningar så vet jag inte när jag ska hinna ikapp. Har bokat upp lite tider i min egen kalender så jag ska kunna göra de viktigaste sakerna. Måste bli bättre på att boka in "egen" tid i kalenderna och sedan inte rucka på den när mötesinbjudningarna ramlar in. Blir en ohållbar situation i slutändan att hålla på såhär =(

Nu ska jag *gäsp* leta mig mot jobbet och utbildningslokalen zzzZZZZZZZZZ


Den vita keramikburken vi köpte i Marrakech har nu fått intagit hedersplatsen i köket.
Ut åkte glöggen och in åkte keramikskålen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar