måndag 21 februari 2011

Tänk vilken nytta man kan ha av fyra års högskolestudier

En del kanske tror att jag tvättar en full maskin med tvätt utan tvättmedel (dessutom för andra gången på en vecka) för att jag är glömsk, men så är givetvis inte fallet. Det har ju helt och hållet med kostnadsbesparingar att göra...man är väl inte utbildad civilekonom helt utan anledning heller.

Eller så kanske det inte var så *suck*

Vore skönt om det gick en dag emellanåt där jag inte gjorde någon typ av tabbe, men det verkar som om livet ska vara så här. Doktorn säger att minnet kommer att bli bättre (men inga löften om full återhämtning dock) när jag slutar stressa...så jag antar att jag kommer vara den enda på hemmet som inte lider av demens. Jag ska spendera mina sista år med superintelligens för att ta igen för alla de år jag haft hjärnan i en plastpåse =)

Hoppas pensionen kommer snart...

Hmmm vem knäppte denna bild när inte jag såg?!
Och inte hade jag hunnit städa heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar