onsdag 9 februari 2011

Nytt till min Kivi samling - Rea på Royal Design

I dag ska jag ta och åka till jobbet och jobba, för nu får det vara nog med influensor och sova middag.

Ska även ta och ringa IT teknikern som ska få komma och titta på min dator, orkar inte fler krascher mitt i arbetet. Vet inte hur många gånger jag suttit och jobbat på stora filer och så piper datorn till och blir helt svart. Spelar ingen roll om den ligger i dockan eller sitter med strömsladden i. Hoppas det är lätt fixat bara.

Hämtade ett paket med lite presenter till mig själv häromdagen. Det är rea på Royal Design och dessutom slapp jag betala frakten, så jag passasde på att utöka min samling av Kivi lyktor. Fick bli två lyktor i färgen Apple Green samt en i färgen Hallon, riktigt vårigt och fräscht. Hade ju gärna haft tre av varje, men det får bli en annan gång.

Nä, om man skulle ta och sätta fart. Längtar enormt efter att få krypa ner i sängvärmen igen, men dagarna har ju en tendens att gå rätt så fort så snart nog ligger jag där igen. Får bli en varm kopp te, fleecejacka och kupévärmaren på jobbet ist - så blir jag nog varm och pigg igen och redo för dagens utmaningar.

 

Gillar verkligen Iittalas kivilyktor, de är så enkla men ändå så vackra ♥
Hade sedan tidigare lyktor i färgerna klar, grå och vattengrön.
I present fick jag två lyktor i ljusblått och nu investerade jag lite av mina presentpengar i två riktigt våriga färger: hallon och äppelgrön.
Finns ju så många fler vackra färger att välja på, men den som står överst på önskelistan är de frostade lyktorna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar