fredag 4 februari 2011

Mi Amor ♥

Beställde ett halsband från Veronica´s smycken & tavlor alldelens innan jag och mannen åkte till Marrakech. Har väntat med spänning på att det skulle komma och igår när jag kom hem från jobbet låg det där i brevlådan och väntade på mig =)

Kika in där du med, finns massor med fina smycken att köpa!

Jag valde ett namnhalsband med fyra tags och en budskapsring. Givetsvis är det mina tre söners och min mans namn som står stansade på tagsen och i budskapsringen valde jag att skriva
Mi Amor ,det spanska ordet för Min kärlek

Så nu kan jag alltid bära mina älsklingar med mig

Spanka är ju ett sånt otroligt vackert språk, som jag gett mig sjutton på att jag ska behärska någongång. Spanien är ju det land jag kan tänkas bo och arbeta i framöver, allra helst den vackra staden Barcelona



Fick en glad överraskning när jag kom hem från jobbet igår, för i brevlådan låg halsbandet jag beställde innan vi åkte till Marrakech.
Nu kan jag bära med mig mina älsklingar hela dagarna ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar