lördag 19 februari 2011

Melodifestivalen 2011

Har inte sett de tidigare deltävlingarna, men i kväll satt vi bänkade i soffan och jag måste få säga att alla bidragen var bra på sitt lilla vis. Men jag blev lite smått förvånad av röstningsresultaten.

Att Erik Saade gick vidare som förste man var både rättvist och förväntat, han var sjukt bra även i år. De övriga var lite mer svårbedömda tycker jag. Trodde nog att Shirley's Angels skulle gå till final och Sebastian till andra chansen, men han kom ju inte ens vidare...

Jag har aldrig förstått vilka det är som röstar på sånna här tillställningar, själv röstar jag extremt sällan på sånt här.

Vackraste och mest känslosamma bidraget stod Sara Varga för, du kan smyglyssna på hennes och alla andra bidrag här

Bild på Sara Varga lånad från poplight.
Hon både är vacker och sjunger vackert ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar