torsdag 17 februari 2011

Maria Montazami Collection

Väntar med spänning på att Bixio ska släppa sin Maria Montazami kollektion. Deras monter på Forex var en dundersuccé och det fattas väl bara med tanke på hur snygga väskorna är. Lite mycket tofsar och remmar ibland, men en del av väskorna var riktigt snygga och de kommer att gå åt som smör i solsken.

Gillar verkligen Maria skarpt, hon är en genomgo, ärlig, självironisk kvinna som gärna bjuder på sig själv, men hon är även en driven affärskvinna som brinner för sina projekt. Naturligt vacker är hon också till skillnad mot de andra Hollywood fruarna som är så stela och opererade att de bara ser bedrövliga ut.

Så här skriver Maria själv på Bixio.se:
Jag är jätteglad och stolt över att få lansera min första egna ”Maria Montazami kollektion”.Den kommer att lanseras i Sverige på Formex, Januari 2011. Jag har personligen designat
en kollektion lyxiga handväskor som kan passa alla typer av kvinnor och deras egna personliga
stil. Jag har alltid haft en stor passion för mode och design, mode är till för alla.
Maria Montazami kollektionen kommer att vara klassisk och elegant. Kollektionen kommer
att lanseras exklusivt genom Bixio. Jag längtar efter att få dela min första kollektion av
handväskor med er alla!

Maria Montazamis Collection hos Bixio
En annan av Maria Montazamis projekt är Decor for the future, ett nystartat svenskt varumärke som utvecklar inredningsdetaljer med tofsen i fokus.

Som sagt var...en driven affärskvinna.


Så här såg inbjudan till Formex mässan ut från Decor for the Future.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar