onsdag 2 februari 2011

Inspiration i svart

Jag och reklamen från Bauhaus fann varandra i förrgår, hittade både det ena och det andra som jag jobbar hårt för att de ska få flytta in hos oss ♥

Ett snyggt svart laminatgolv (Alloc HPL-laminat i svart ek för 349 kr/kvm), en spontpanel i svartlaserad furu (Södra interiör, 199 kr/kvm) samt en svart badrumsmöbel (Silesia från Bath Deluxe, rea 5995 kr, ord pris 8395 kr)

Är mycket svart och vitt i mitt huvud just nu, tycker det är både snyggt och lugnande att inte ha allt för många färger. Bättre att piffa till det hela efter säsong och tycke med färg på ex. kuddar, plädar, handdukar och badrumsmattor ist. Som på den översta bilden med lite röda detaljer i form av tvålpump och tandborstmugg...snyggt ♥






Snygg trio i svart från Bauhaus

2 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt golv, hittade din blogg när jag googlade på svart golv. Köpte ni detta golv? Och om ni gjorde det, är ni nöjda?
    /Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Fia, kul att du hittade hit! Vi har lagt ett svart golv, fast inte det jag skrev om i inlägget. Det blev ett svart laminatgolv från Pergo (Pergo Black Oak, 72016-0856)istället. Blev hur bra som helst! Om du kikar på blogginläggen på denna länk: http://annicaostlund74.blogspot.se/search/label/Huset%20-%20%C3%96vre%20hall så hittar du massor av bilder där det svarta golvet är med på.
      Vi är verkligen supernöjd och ev dyker samma golv upp i fler rum hos oss framöver =)
      Kram Annica

      Radera