tisdag 22 februari 2011

I will survive

Idag är det dags...

...kommer antagligen att komma levande därifrån, men i ett uselt skick.

En dejt med helvetesmaskinen är ingenting som man längtar efter, men tyvärr ett måste.

Jag talar om spinningcykeln på Parkbadet

45 minuter i helvetet

2 dagar i veckan, antagligen resten av livet

Jäkl** om det inte ger resultat

Jag kräver en fotomodellskropp inom 3 månader, annars lägger jag ner projektet och ger mig på Snickersdieten ist.

Har tom övertalat mig själv att gå på Afrodans på fredag igen, skam den som ger sig. Jag må vara oduglig på det, men vem f*n bryr sig. Har jag tur kanske jag åstadkommer något liknande regndans så våren kan göra sitt intåg i denna kalla, snöiga håla.

Oj, så många svordomar...är den förbaskade spinningcykeln som tar fram ett uselt humör.

Men jag har bestämt mig...jag ska pina mig genom passet, och...

...I WILL SURVIVE!

Får bli ett slut på alla godsaker nu (sonens goda muffins från igår).
Är ju eg ingen kak- och bullmänniska...mer en smågodis och Cheese Doodles människa.
Men nu jädrans får det vara nog, dags för mig att ta tag i mig själv och börja leva sunt igen.
Ge mig vår och gångvägar utan snö och is, en varm skön sol som smeker ens kind och massor av långa promenader...please

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar