fredag 25 februari 2011

Härliga, ljuvliga fredag

Ibland blir det galet, inlägget jag gjorde igår hamnade på helt fel datum?! Har vissa små problem med bloggen dessa dagar, den visar inte inlägg från bloggar jag lagt som favoriter, den lägger inte till de etiketter jag väljer alla gånger, den loggar ur varje gång jag publicerar och så detta. Jaja, bara världsliga ting...

Fredag idag, härliga ljuvliga fredag. Kick-of möte för vårt stora projekt på jobbet på fm, aktiveringar av en stor investering på em och slutligen ska jag hämta Syster Yster och ta med henne ut på en liten shoppingrunda (bara matbutiker...inget mer spännande än så tyvärr). Men sen så är det soffan och Let's Dance som hägrar =)

Skulle ju faktiskt ha dansat lite själv också på em, men jag får stryka det då jobbet kallar
och det bara är två arbetsdagar kvar på månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar