söndag 27 februari 2011

En helg med blandad kompott

Hela helgen har jag målat för fullt, tyvärr stinker färgen apa och gårdagen slutade i sängen redan strax efter 21 med jordens migrän. I dag tog jag medicinen redan innan jag började måla och slapp därmed huvudvärken, gäller att tänka till ibland =)

I dag har jag och lillen hunnit med en sväng till Valbo, bla tog färgen slut så ett besök på Coop Forum var ett måste. Hann med en sväng in på IKEA där jag hittade en sån mysig pläd som jag bara måste ha i sovrummet. Avslutade med ett besök på Media Markt och slutligen Mio för att köpa vaxolja.

Maken har roat sig med att få upp lite reglar i taket, projektet i hallen går sakta men säkert framåt =) 




Pläden Ofelia fick följa med hem från IKEA idag, nu ligger den så vit och fin på vår säng.
Favoritsängkläderna är nytvättade och nu ska jag ta och krypa ner för natten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar