söndag 27 februari 2011

Bolin Design - vackra grafiska tryck

En av de bloggar jag följer mer eller mindre dagligen är Bolin Design blogg, alltid så fina bilder och massor av färger - en blogg man blir glad av helt enkelt. Eva Bolin som har bloggen arbetar som frilansande illustratör och hon säljer sina otroligt vackra grafiska tryck här.

Jag föll för enkelheten i den hon gör, så enkelt men ändå så vackert. Och även här använder hon sig av massor av glada färger eller som nedan stilrent svart och vitt. Och det är inte vilka färger som helst , det är precis de färger jag är svag för - brunt, grönt, rosa och turkos. Men favoriten blir nog i slutändan ändå den här nedanför. För även om jag älskar färger så är det ändå på något sätt lugnt och skönt för ögat och hjärnan att vila den mot svart och vitt.

Om ni gillar det ni ser kan ni vara med och tävla om ett av hennes grafiska tryck, gå till Bolin Design blogg och anmäl er till tävlingen där.

Lycka till!
Utav alla vackra och färggranna grafiska tryck på Bolins Design var det denna jag föll allra mest för.
Enkel men ändå så vacker och den skulle ju faktiskt passa perfekt i vår hall när den är färdigrustad.

1 kommentar: