onsdag 9 februari 2011

Badkar från Noro Scandinavia

Varför hittar jag aldrig några inspirerande bilder på duschar? Däremot hittar jag massor av snygga badkar, problemet är att jag behöver inget nytt badkar på sisådär 5 år...däremot behöver jag en ny dusch NU!

Men skam den som ger sig, jag letar vidare och under tiden spar jag på mig massor av inspiration till den dagen då vi faktiskt ska byta badkar. Och med tanke på hur många fina badkar jag hittat vid det laget kommer jag bli tvungen att köpa en fyra-fem stycken...hmmm ingen dum idé. Vi är ju trots allt fem personer i familjen, vi kanske helt enkelt kan få ett varsitt. Fast då lär vi bygga ut...blir ett dyrt projekt det här...och allt är den äckliga duschens fel. Måste se till att få det här projektet ur världen snart så jag kan sluta leta badrumsinspiration i tidningar och på nätet haha.


Två snygga badkar från Noro Scandinavia.
Den översta heter Noro Avance och kostar 8 995 kr.
Den nedersta heter Noro Sand och kostar 17 995 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar