söndag 2 januari 2011

Idétorka gällande rusten i hallen på ovanvåningen

Försöker komma på en massa idéer om hur vi ska lösa färgval gällande tapeter, golv och möbler i hallen uppe, men jag har torka i hjärnan...en enda stor öken just nu *gah*

Möblerna blir iaf om jag får bestämma vita, bortsett från soffan som blir mörkgrå, fast mannen vill ha precis tvärsom - han vill ha mörka möbler. Däremot är vi lite på samma spår gällande golvet då han pratar om ett mörkt golv (mörkbrunt) och jag funderar på ett riktigt svart golv.

Men sedan var det ju det där med tapeter då, vad sjutton ska man välja att sätta på väggen? Lite sugen på att sätta en vit trävägg rakt upp från trappan och kanske även bakom soffan. Ju mer jag surfar runt och kikar på idéer desto mer förvirrad blir jag.

Jaja, det är ju inte riktigt dags än att börja med rusten, så vi hinner väl både fundera, bli osams och sams igen haha.

I kollaget ovan syns Aspelund byrå med 4 lådor, Malm byrå med 6 lådor samt Vallvik byrå med 6 lådor.
Alla bilderna är lånade från Ikea.se



Denna bäddsoffa/schäslong Brooklyn från Jysk skulle passa perfekt i hallen uppe


Imfors soffbord från IKEA, 799 kr eller något liknande runt eller ovalt vitt soffbord


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar