onsdag 12 januari 2011

I valet och kvalet

I går visade mannen mig två hotell i Marrakech som han ville att jag skulle välja ett av. Ojoj, jag blir som ett litet barn, hur ska jag kunna välja? De var fina båda två, fast ett av dem var ju snäppet vassare. Hmm, tror jag måste låta honom välja. Har han valt ut två av fler hundra måste han ju kunna göra det där sista valet också.

Onsdag och snart har halva arbetsveckan gått, måste spurta på de sista tre dagarna om jag ska hinna allt. Måste nog kanske spurta på om jag överhuvudtaget ska ta mig till jobbet idag, har två barn som inte lyckats masa sig ur sängarna än heller.

Gäller att ha tungan rätt i munnen när man ger sig ut i halkan idag, och SMHI lovar snö och minusgrader. Än biter sig vintern fast...

SMHI lovar snö och kyla idag, så träden i skogen på baksidan får stå ut med att vara frostbiten ett tag till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar