lördag 15 januari 2011

Glasmästarevillan från Karlsonhus - Tävling hos Humlebacken

Vem drömmer inte om att få bygga sitt eget hus?

Att få bestämma allt från hur huset ska se ut till inredning och interiör.
Att få allt nytt och fint från början och slippa att rusta ett hus under många, många år för att genast börja om på ruta ett när hela huset är klart.

Jag har alltid drömt om ett hus med brutet tak, tycker de ser så gammeldags och vackra ut. Om jag bygde nytt skulle Glasmästarvillan från Karlsonhus garanterat vara det första huset jag skulle räkna på.

Huset är vackert, har massor av vackra glaspartier, är lagomt stort och skapar känslan av att
 här vill jag bo!

Tänk att komma hem från jobbet varje dag och se detta vackra hus och dessutom veta att det är mitt alldelens eget hus...helt underbart!

Givetvis vill jag var med och tävla om fina priser från Newport, Lexington och Kate W.
Är du också sugen på att var med att tävla, kika in i den mycklet inspirerande bloggen Humlebacken.

Är inte huset vackert? Här skullejag inte ha något emot att flytta in.
Huset heter Glasmästarevillan och bilden är lånad från karlsonhus.se


1 kommentar: