onsdag 1 december 2010

Redo för en god natts sömn

Helt slut nu efter att ha jobbat och sedan fort som attan hem för att städa undan det sista samt duka fram fikat. Blev lite sista minuten manfall pga kylan (som stadigt ligger kvar mellan -16 till -18 grader). Men tur var väl det för man hinner ju liksom inte med att prata och umgås med alla.

Extra roligt var det att en av mina tidigare kollegor kom, vi har pratat ofta om att göra något efter arbetstid tillsammans men det blev liksom aldrig av under de tre år vi jobbade tillsammans. Nu fick hon iaf komma hem till mig och se hur vi har det, även om vi inte hann prata spec mycket. Blev lite rörd när hon tog fram ett litet paket som hon köpt till mig =)

Beställde till slut den ljuslykta jag sneglat på en tid och mannen fick välja doft på ljusen denna gång (lite kan man ju få för att ha städat så fint under dagen tycker jag hihi)


Ett vackert plåthjärta i rött att hänga i fönstret fick jag i gåva av min tidigare kollega. Hur gulligt som helst av henne att ta med sig en liten present, som dessutom var så mycket jag. Och så här i juletider passar den ju alldelens ypperligt  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar