torsdag 2 december 2010

Nytt runt halsen

Passade på att köpa ett nytt halsband igår när kusin vitamin var här och sålde lite prylar. Hade helst velat ha den i svart (nähä vad otippat), men hon hade inga kvar för tillfället så det fick bli en juligt röd.

Bara två arbetsdagar kvar denna vecka nu, gud så skönt det ska bli med helg igen. Men först är det lite rapportering och bokslutsarbete kvar att stöka av. Gårdagens workshop gick bra och ännu bättre blev det när jag fick köra min presentation på svenska =)

Tyvärr hade deras vattenledning frysit sönder vilket innebar...inget vatten att dricka, inget kaffe att dricka och inga toaletter att kissa på...med de hade iaf värme. Väl tillbaka på mitt kontor fanns det vatten, kaffe och toaletter...men ingen värme. Jaja, vad gnäller jag om, man kan ju inte ha allt här i världen.

Ska bli intressant att se om det finns någon värme på jobbet idag då...hur jäkla lång tid ska det behöva ta att fixa problemet?!



Det röda glashjärtat passar perfekt i jul till min nya lilla svarta (om jag kommer i den vill säga) nu i jul.
Det bruna halsbandet köpte jag sista jag var hem till min kusin. Hon tar bara 35 kr styck för halsbanden så då kan man ju köpa i princip hur många som helst =)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar